.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجف نژاد: ایران مرد روزهای سخت است

رئیس کمیته تخصصی فوتبال فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه تیم ملی برای صعود به جام جهانی نیاز به "حمایت ملی" دارد، تاکید کرد: مجلس با تمام مقدورات و امکانات خود در خدمت کمک به تیم ملی فوتبال است تا خواست عمومی مردم برای صعود به جام جهانی محقق شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مقداد نجف نژاد، نماینده مردم بابلسر در مجلس افزود: کمیته تخصصی فوتبال فراکسیون ورزش با حضور جمعی از نمایندگان علاقمند به تیم ملی تلاش دارد تا در گام اول و در مقطع حساس فعلی با حمایت همه جانبه از تیم ملی زمینه صعود فوتبال ایران به جام جهانی را هموار کند و در این راه تمام مقدورات مجلس در خدمت فوتبال ملی خواهد بود.

نجف نژاد با اشاره به نشست اخیر کمیته تخصصی فوتبال مجلس با مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: در این نشست مسائل تیم ملی از زوایای مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای اجرایی برای کمک به تیم ملی بررسی شد و مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته‌های خود را مطرح کردند که فراکسیون ورزش و کمیته تخصصی فوتبال آمادگی خود برای همه گونه کمک فکری و حمایتی از تیم ملی را اعلام کرد.

نماینده بابلسر اضافه کرد: در این نشست محمد مایلی کهن برنامه‌های خود را در سه مسابقه حساس تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی تشریح کرد و خواستار کمک همه جانبه دستگاه‌های اجرایی برای موفقیت تیم ملی شد که فراکسیون ورزش ضمن حمایت از برنامه‌های سرمربی تیم ملی، خواستار بهره گیری فکری و عملی از تمامی ظرفیت فوتبال ایران برای صعود فوتبال ایران به جام جهانی شد.

نجف نژاد تقویت انگیزشی بازیکنان، پشتیبانی مناسب فدراسیون در کنار همراهی و همفکری کارشناسان وصاحب نظران و متخصصان فوتبال را از عوامل تاثیرگذار در موفقیت تیم ملی عنوان کرد و اذعان داشت: فوتبال ایران ثابت کرده مرد روزهای سخت است و در شرایط دشوار احساس مسئولیتی بیشتری دارد از همین رو اعتقاد دارم در سه مسابقه آینده این توان در فوتبال ایران وجود دارد که امتیازات لازم برای صعود به جام جهانی را کسب کند و بار دیگر به جمع برترین‌های فوتبال جهان راه یابد.

وی ساماندهی باشگاه‌ها، تقویت بخش خصوصی در فوتبال، روان‌سازی جریان استعدادیابی در فوتبال کشور، تقویت منابع مالی و اسپانسرها در این رشته پرطرفدار و ... از جمله اهداف کمیته تخصصی فوتبال مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش داریم تا با استفاده از نظرات کارشناسی صاحب نظران، پیشکسوتان و اهالی ورزش در جهت کمک به فوتبال ملی و بسترسازی برای توسعه فوتبال باشگاهی و نگاه فراگیر برای عمومیت بخشیدن به این رشته در استان‌های کشور گام برداریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.